19 maja 2012

Pokaz kolekcji Łukasza Jemioła AW 12/13. Galeria Porczyńskich, Warszawa.

15 maja miałam przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu - pokazie topowego Projektanta Łukasza Jemioła.  Kolekcja na sezon jesień-zima 12/13 utrzymana była w klimacie art deco, nie pozbawionym jednak współczesnego ducha i nowoczesnych form. Jestem osobą, która zwraca szczególną uwagę na tkaniny i muszę przyznać, że w kolekcji Jemioła zachwyciły mnie szlachetne materiały : kaszmiry, delikatne naturalne skóry, jedwabie. Na wybiegu dominowały ciemne barwy, rozświetlone błyskiem cekinów oraz akcentami w kolorach szmaragdu, butelkowej zieleni, purpury oraz beżu. Na uwagę zasługuje także fakt, iż Projektant po raz kolejny w swojej kolekcji zastosował materiały typu double-face, które umożliwiają noszenie jednej rzeczy na dwa sposoby. Zaprezentowane outfity urzekały minimalizmem, który jednocześnie był bardzo, bardzo glamour ! Na pewno będę chciała przyjrzeć się "bliżej" cekinowym legginsom i sukni do ziemi z dekoltem na plecach oraz długim, kaszmirowym swetrom  :)
 Zdecydowanie moje faworyty z pokazu !

Poniżej moja krótka fotorelacja z eventu (fot. Jerzy Kleszcz). 






Z przyjaciółką - Izą Łukomską-Pyżalską

oraz gospodarzem wieczoru - Łukaszem Jemiołem

Iza na pokaz ubrała zamszową kurtkę z frędzlami oraz kaszmirową sukienkę pochodzącą z kolekcji SS2012 Łukasza Jemioła